Samochód elektryczny BMW i3s (120 Ah)
(0)
 
			  		
				
					Prędkość maksymalna [km/h]
160
 Przyspieszenie 0-100 km/h [s]
6.9
 Zasięg teoretyczny [km]
285
 Pojemność akumulatora [kWh]
42.2
 Moc silnika [KM]
184
 Moc silnika [kW]
135
 Maksymalny moment obrotowy [Nm]
270
 Typ akumulatora
Litowo - jonowy
 Zużycie energii [kWh/100km]
14.3
 Długość [mm]
4006
 Szerokość [mm]
1791
 Wysokość [mm]
1590
 Masa własna [kg]
1340
 Dodatkowe informacje
- Pojemność ogniw akumulatora zwiększona do 120 Ah
- Nowoczesna stylistyka, która na zewnątrz emanuje klarownością, a w środku swobodną, relaksującą atmosferą
- i3s łączy w sobie doskonałą dynamikę jazdy z najnowocześniejszą technologią
- Stacja szybkiego ładowania umożliwia naładowanie akumulatora do 80% w 45 minut (50kW)
- Innowacyjne rozwiązania aerodynamiczne (zmniejszają opory powietrza i zużycie energii)
- Tryb SPORT (jeszcze bardziej sportowa dynamika jazdy)
- Systemy wspomagające kierowcę i usługi cyfrowe (ostrzeganie przed kolizją z pojazdami i pieszymi, miejska funkcja hamowania, wskazanie ograniczenia prędkości, asystent parkowania)
- Nowo zaprojektowana automatyczna kontrola stabilności
- Zoptymalizowana dynamiczna kontrola trakcji (dostępna nawet na zakrętach i do prędkości 100 km/h i więcej)
- Sportowy układ kierowniczy z odpowiednio dostosowanym momentem skrętu
- Obniżone o dziesięć milimetrów sportowe zawieszenie
 - Nowoczesna stylistyka, która na zewnątrz emanuje klarownością, a w środku swobodną, relaksującą atmosferą
- i3s łączy w sobie doskonałą dynamikę jazdy z najnowocześniejszą technologią
- Stacja szybkiego ładowania umożliwia naładowanie akumulatora do 80% w 45 minut (50kW)
- Innowacyjne rozwiązania aerodynamiczne (zmniejszają opory powietrza i zużycie energii)
- Tryb SPORT (jeszcze bardziej sportowa dynamika jazdy)
- Systemy wspomagające kierowcę i usługi cyfrowe (ostrzeganie przed kolizją z pojazdami i pieszymi, miejska funkcja hamowania, wskazanie ograniczenia prędkości, asystent parkowania)
- Nowo zaprojektowana automatyczna kontrola stabilności
- Zoptymalizowana dynamiczna kontrola trakcji (dostępna nawet na zakrętach i do prędkości 100 km/h i więcej)
- Sportowy układ kierowniczy z odpowiednio dostosowanym momentem skrętu
- Obniżone o dziesięć milimetrów sportowe zawieszenie
Materiały wideo:
Data dodania: 
								
			
		
	
	