Jesteś w » Strona główna » BMW » i4 M50
PLIKI COOKIES: Serwis używa cookies. Więcej informacji w regulaminie serwisu. OK (wyłącz komunikat)

Samochód elektryczny BMW i4 M50

(0 pkt)
    • Prędkość maksymalna [km/h]
      225
    • Przyspieszenie 0-100 km/h [s]
      3.9
    • Zasięg teoretyczny [km]
      510
    • Pojemność akumulatora [kWh]
      80.7
    • Moc silnika [KM]
      544
    • Moc silnika [kW]
      400
    • Maksymalny moment obrotowy [Nm]
      795
    • Napęd na wszystkie koła (AWD)
      TAK
    • Typ akumulatora
      Lito­wo - jonowy
    • Zużycie energii [kWh/100km]
      21.5
    • Długość [mm]
      4783
    • Szerokość [mm]
      1852
    • Wysokość [mm]
      1448
    • Masa własna [kg]
      2290
    • Dodatkowe informacje
      - Szczególnie wysoka dynamika podczas spontanicznych sprintów oraz manewrów z intensywnym przyspieszeniem
      - Łączy sportową elegancję charakterystyczną dla modeli coupé z komfortem samochodu czterodrzwiowego i nowoczesną funkcjonalnością
      - Zachwycająca dynamika jazdy dzięki specjalnej technologii układu jezdnego i elektrycznemu napędowi na wszystkie koła
      - Wysoce zintegrowana i wydajna technologia napędowa (silnik elektryczny, elektronika mocy i skrzynia biegów są umieszczone w jednej wspólnej obudowie)
      - System obsługi BMW iDrive nowej generacji (wyświetlacz wskaźników 12,3 cala oraz wyświetlacz centralny 14,9 cala)
      - Adaptacyjny i indywidualnie dozowany odzysk energii hamowania
      - Akumulator wysokonapięciowy z ogniwami w najnowszej technologii
      - Zaprojektowany z myślą o szczególnie elastycznym ładowaniu (możliwe jest ładowanie prądem stałym 200 kW)
      - Standardowa trójstrefowa klimatyzacja automatyczna (filtr cząstek stałych z nanowłókna do oczyszczania powietrza, nowy sposób obsługi za pomocą wyświetlacza dotykowego)
      - Szeroka gama systemów wspomagających kierowcę (około 40 funkcji wspomagających kierowcę, zapewniających bezpieczną i komfortową jazdę oraz parkowanie)
      - M50 posiada specjalnie dostrojony adaptacyjny układ jezdny M, adaptacyjny sportowy układ kierowniczy oraz sportowy układ hamulcowy M
      - Dwa silniki elektryczne, 190kW na osi przedniej i 230kW na osi tylnej, które łącznie generują moc 400kW
  • Materiały wideo:
 
Copyright © 2021 ZeroAuta.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Powered by WMrecenzje