Jesteś w » Strona główna » Porsche » Macan Turbo
PLIKI COOKIES: Serwis używa cookies. Więcej informacji w regulaminie serwisu. OK (wyłącz komunikat)

Samochód elektryczny Porsche Macan Turbo

(0 pkt)
    • Prędkość maksymalna [km/h]
      260
    • Przyspieszenie 0-100 km/h [s]
      3.3
    • Zasięg teoretyczny [km]
      591
    • Pojemność akumulatora [kWh]
      95
    • Moc silnika [KM]
      584
    • Moc silnika [kW]
      430
    • Maksymalny moment obrotowy [Nm]
      1130
    • Napęd na wszystkie koła (AWD)
      TAK
    • Typ akumulatora
      Lito­wo - jonowy
    • Zużycie energii [kWh/100km]
      19.75
    • Długość [mm]
      4784
    • Szerokość [mm]
      1938
    • Wysokość [mm]
      1621
    • Masa własna [kg]
      2405
    • Dodatkowe informacje
      - Ekskluzywne elementy Turbo i łagodnie opadająca linia profilu (najbardziej dynamiczny SUV w swoim gatunku)
      - Zachwyca już od pierwszego metra (dynamiczny w zakrętach, skuteczny na wszystkich frontach)
      - Sportowe starty i dynamiczne przyspieszenia (te typowe dla Porsche cechy reprezentuje także w pełni elektryczny Macan)
      - Specyficzne dla Turbo wrażenia z jazdy (napęd na obie osie o wysokich osiągach, z preferencją tylnej osi)
      - Dwa najnowszej generacji silniki synchroniczne z magnesami trwałymi (generują szczytowe osiągi)
      - Macan Turbo generuje jeden z najwyższych momentów obrotowych w historii sportowych samochodów Porsche
      - Skrętna tylna oś (zwiększa zwinność prowadzenia oraz stabilność jazdy przy wysokich prędkościach)
      - Inteligentne usługi Porsche Connect
      - System Porsche Active Suspension Management z 2-zaworowymi amortyzatorami (zwiększa komfort i umożliwia precyzyjniejsze zachowanie podczas jazdy)
      - Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) z elektronicznie sterowaną blokadą tylnego mechanizmu różnicowego (jeszcze zwinniej wpisuje się w ciasne, szybkie zakręty)
      - Wysoce cyfrowy kokpit z indywidualnie konfigurowalnym zakrzywionym wyświetlaczem (komfort obsługi, indywidualne sterowanie funkcjami samochodu)
      - Zoptymalizowany system zarządzania akumulatorem (chroni komponenty i zwiększa ich żywotność)
      - Wykorzystuje technikę 800V (moc ładowania do 270 kW)
      - Chwilowe zwiększenie mocy z Launch Control do 639KM (470kW)
      - Maksymalny moment obrotowy z Launch Control: 1130 Nm
      - Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym (WLTP): 18,8-20,7 kWh/100km
      - Zużycie energii w mieście (WLTP): 14,6-15,9 kWh/100km
      - Zasięg w cyklu mieszanym (WLTP): 518-591 km
      - Zasięg w cyklu miejskim (WLTP): 670-765 km
      - Pojemność akumulatora brutto: 100 kWh
      - Maksymalna moc ładowania prądem stałym (DC): 270kW
      - Czas ładowania prądem stałym (DC) z maksymalną mocą ładowania (10% do 80%): 21min
      - Czas ładowania prądem przemiennym (AC) z mocą 11 kW (od 0 do 100%): 10h
      - Przyspieszenie 0-160 km/h z Launch Control: 7,4 s
      - Przyspieszenie 0-200 km/h z Launch Control: 11,7 s
      - Przyspieszenie 80-120 km/h z Launch Control: 2,0 s
  • Materiały wideo:
 
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Copyright © 2024 ZeroAuta.pl. Powered by WMrecenzje